Saturday, November 7, 2009

JACKASS

Haha.. saje je aku letak tajuk camtu.. Ari ni aku banyak buka cite pasal artis Malaysia. Tengok dorg kebanyakan tak tutup aurat pastu bangga plak tu.. mangkai btul.. wargh! wargh! wagrh! Nak kata tak tau.. mustahil, nak kata tak tau apa hukum dia tak pakai tudung.. dah memang HARAM la. Hukuman dia pun memang hebat la kt akhirat nanti. Mungkin dorg ni boleh tahan mental dan fizikal masa kt akhirat nanti. Hidup di dunia ni terlampau sekejap, bayangkan 1hari di akhirat sama dengan 1000 hari di dunia. Jadi apelah gunanya kita selalu mendahulukan urusan dunia.

Kepada yang baca artikel ni, kalau marah kt aku pun takpe.. sebab aku cuba ingatkan pada diri aku, kengkawan aku dan yang baca artikel ni... supaya tak jadi JACKASS!!


No comments:

Post a Comment