Saturday, November 7, 2009

Oh! Malaysia ku

Kali ini saya nak bagitau sikit yang saya akan membuat blog baru saya yang menggunakan [dot] com. Sebelum ni saya memang ada banyak blog-blog yang menggunakan blogspot. lebih kurang 30 blog lah. Tapi semua tu dalam english, sbb nak jana duit lebih sikit. Blog-blog saya tu masih wujud dan masih beroperasi seperti biasa. Blog yang menggunakan [dot] com atau webhosting berbayar pun ada, tapi satu je setakat ini TanyaLelaki.com .

Berbalik pada blog baru yang saya akan bina ni, pada mulanya saya nak buat pasal Negeri Pahang, tapi selepas berfikir beberapa hari, mungkin saya akan buat pasal malaysia. Disebabkan Target lebih untuk market antarabangsa, jadi saya bertukar rasanya kepada pasal Negara Malaysia. Kali ini saya akan menggunakan aplikasi Wordpress untuk merelisasikan impian saya ini.

Blog ini akan beroperasi dalam masa 2 minggu lagi. URL nya tidak boleh bagi lagi, takut orang beli sebelum saya. hehe.

Sebelum saya terlupa, saya juga ada buat service untuk mengajar bagaimana membuat blog menggunakan apliksai JOOMLA. Boleh contact saya kalau berminat.

No comments:

Post a Comment

Free Automatic Backlink