Sunday, November 8, 2009

Money Freedom and Live Freedom



Aku nak bagitau kepada korang sume pasal pendirian aku, kehidupan macamana yang aku suka.
Aku hanya insan biasa yang sederhana tidak suka pada pekerjaaan yang di control oleh boss dan di control oleh sesiapa saje. Bagi aku, hidup biarlah sederhana dan hutang tiada (hutang aku masih banyak lagi) hehe..

Aku pun dalam proses bayar hutang sume dan bebas sumenya lepas ni.. masa tu lah aku akan rasa seperti burung yang terlepas dari sangkar tuannya.. fuhh.. tak sabar aku nak tunggu saat tu.

Yang pasti aku akan duduk di pulau yang aku suka tanpa gangguan dari sesiapa pun.. Aku akan happy se happynye selepas tu.

Mungkin dalam tahun depan dapat 1juta boleh lah buat camtu.. itu la dalam doa aku selepas tiap2 kali sembahyang.. Amin

category : ambition

No comments:

Post a Comment

Free Automatic Backlink